Astma a alergie

23.02.2021

Chcela by som sa s vami podeliť o moju skúsenosť... mala som  problémy s astmou a jarnými alergiami.  Lekári mi nevedeli pomôcť. Začala som teda užívať produkty Zinzino, teraz je to rok a dva mesiace a som teraz veľmi rada. Môj prvý krvný test nevyšiel dobre, najväčší problém bola priepustnosť bunkovej membrány, po 5 mesiacoch sa to omnoho zlepšilo.

V tejto chvíli už skoro zmizli astmatické a jarné alergie, najhoršieho som sa zbavila, len chcem podotknúť, že každé telo funguje inak a doba čistenia je tiež pre každého iné, a pre väčšinu z nás Balance olej nestačí.

Samozrejme dávam olejček a Protect aj mojej dcére, ktorá má dva a štvrť roka a doteraz sme nedorástli aj keď je už v škôlke tak dúfam že to pomôže.

Prevencia je naozaj účinnejšia ako liečba a vo väčšine prípadov lacnejšie

Eva Pospíšilová, nezávislý konzultant ZINZINO
Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky