Bolesti ucha

07.03.2021

Dlhé roky  som mával bolesti hrdla, ktoré mi prechádzali do uší. Bola to neznesiteľná bolesť, ktorú by som nikomu neprial. Keď ma to chytilo, trvalo to niekedy aj 2 mesiace vkuse.

Jediné čo mi lekári vedeli naordinovať boli silné antibiotiká. Stávalo sa, že som využíval aj 4 dávky silných antibiotík po sebe a ani to nepomohlo. Keď som žiadal lekárov, aby mi pomohli a predpísali ešte niečo iné okrem tých antibiotík, niečo čo by zabralo, tak mi povedali, že nič iné čo by mi pomohlo nemajú.

Už skoro rok užívam produkty Zinzino a uvedomil som si, že je už marec a tento rok prvý krát po 6-tich rokoch mi vôbec nič nie je. Žiadna bolesť hrdla ani ucha.

Som učiteľ a som v kontakte s deťmi a aj ich rodičmi. Je veľmi pravdepodobné, že som za ten rok čo je tu covid bol v kontakte s nakazenými ľuďmi. A mne celý ten čas nič nebolo a ani nie je. Je tu super pocit, keď viem že ide moja imunita na maximum.

V súčasnosti žijem v Nemecku. Aj napriek tomu, že je v Nemecku jedno z najvyspelejších zdravotných systémov na svete, aj tak mi najviac doteraz pomohlo - Zinzino. Kľudne mi môžete aj napísať ak chcete lubomir-minar@t-online.de

Eva Pospíšilová, nezávislý konzultant ZINZINO
Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky