Gastritída

05.03.2021

V roku 2019 som začala mať problemy so žalúdkom (Gastritída). Kto z Vás ma takéto problémy vie o čom hovorím. 

Koncom roka 2019 sa ku mne dostali produkty Zinzino cez jedného známeho. Samozrejme, ako každý z nás som tomu veľmi nedôverovala. Nakoniec som sa rozhodla, nakoľko dávam svoje zdravie na prvé miesto. A týmto Vám chcem povedať, že som sa rozhodla dobre, vďaka produktom Zinzino sa môj zdravotný stav zlepšil. 

Po ôsmich mesiacoch som vysadila lieky na žalúdok (Gastritídu).

Popri tom som bola od roku 2007 astmatik a alergik. Po polroku užívania produktov Zinzino som prestala užívať sprej na astmu a lieky na alergiu.  

Odporúčam Zinzino produkty všetkým, ktorí chcú zlepšiť svoj zdravotný stav. 

JM

Eva Pospíšilová, nezávislý konzultant ZINZINO
Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky