Jarné alergie

05.06.2021

Posledných minimálne 12 rokov ma trápila vždy začiatkom mája nepríjemná senná nádcha, alergia na nejaké prvé pele a trávy v ovzduší. Neovládateľné som kýchal, štípali a slzili mi oči. Posledné dni som si uvedomil, že toho roku ani náznak alergie.

Počas posledných 10 rokov som bral celkom pravidelne vitamíny a sporadicky aj rôzne značky Omega3. Od januára poctivo užívam Zinzino Omegu3 podľa váhy, Plus pravidelne namiesto predošlých vitamínov beriem Xtend, Protect+ a sporadicky aj Vivu+. Nič iné podstatné som okrem používania produktov ZINZINO nezmenil. 

Eva Pospíšilová, nezávislý konzultant ZINZINO
Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky