Menštruačné bolesti

19.04.2021

30 rokov TRPÍM s neznesiteľnými menštruačnými bolesťami a masívnym krvácaním nikto mi nevedel pomôcť 

 Ako 13 ročnej mi  nasadili antikoncepciu na úpravu hormonálnej rovnováhy aspoň nejako, ale len pravidelnosť sa zlepšila, inak nič 

Už 8 rokov jem veľa kvalitných potravinových doplnkov, ktoré som dúfala, že ma vyčistia a vyživia a bude to aspoň trochu znášanlivé a tiež nič 

Koncom decembra som začala brať BalanceOil v januári tohto roka som pridala Xtend, Zinobiotik, Viva a Protect a menštruačné bolesti od prvého mesiaca žiadneho + krvácanie 

 30 rokov čakám na toto zázrak 

Ďakujem ďakujem ďakujem ďakujem za úžasné produkty Zinzino  

Eva Pospíšilová, nezávislý konzultant ZINZINO
Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky