Ochrnutie tváre

05.03.2021

V lete 2020 mi v priebehu pár hodín ochrnula tvár. Nedá sa na takéto niečo psychicky pripraviť. Nikoho určite nenapadne, že by sa mu takéto niečo mohlo stať. Ani mňa nie. 

Nemohla som hovoriť, prehĺtať sliny, nemohla som sa napiť ani jesť, nemohla som sa vysmrkať, nefungovalo mi očné viečko a nemohla som žmurkať. Musela som si to oko prelepiť páskou, aby mi nevyschla rohovka. 

Išla som na pohotovosť, CTčko našťastie vylúčilo mozgovú príhodu. Pravdepodobne bolo príčinou  reaktivácia HSV herpesu ( ktorý zapríčiňuje opar na perách).  Táto reaktivácia akoby vypne siedmy nerv. 

Neurológ mi predpísal kortikoidy, odhadol liečbu na cca 2-3 mesiace. Povedal mi že veľa takýchto prípadov ostane s doživotnými následkami. No pekne....

Keďže  ale od augusta 2019 užívam produkty Zinzino, tak som nestratila nervy. 

Kortikoidy od neurológa som si z lekárne ani nevybrala, ale som si zvýšila dávkovanie Balance oil ktoré má protizápalové účinky na hornú hranicu a pridala som si Betaglukány (Protect).

No a malo to aj príjemnú stránku, manžel mi Skin sérom 3x denne masíroval ochrnuté svaly na tvári aby ich stimuloval k pohybu.

Myslím že sa to už blíži ku kategórii "zázrakov" pretože po 10tich dňoch som mala tvár plne funkčnú, bez akéhokoľvek postihnutia. Nikto nezbadal čo sa mi pred 10timi dňami stalo

E.P.

Eva Pospíšilová, nezávislý konzultant ZINZINO
Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky