Únava

14.04.2021

Vitamíny a minerály som užíval viac ako 16 rokov, mám dobrú kondíciu. Aj tak som cítil, že nie je všetko úplne v pohode.

Mám rád pohyb. Aj keď som užíval vitamíny a nebol som chorý, cítil som že to nie je ešte to pravé orechové, niečo mi stále chýbalo a nemal som páru čo to je. Tlačila sa mi myšlienka že to je vekom (39)

No a tri roky dozadu 2018 som videl video kde sa hovorilo o zápale buniek ale ,,mňa sa to netýkalo" - veď som bral vitamíny a minerály tak som bol v poho to je jasné...

O dva roky neskôr som videl zase prednášku o zápale buniek a k tomu i produkt ktorý to rieši, a tak som si povedal, že ho chcem skúsiť.

Chodila na mňa taká divná únava, a povedal som si čo ak teda mám ten zápal aj ja, to by dávalo zmysel.

Začiatkom roka 2020 mi prišiel balík a tešil som sa na to a hneď v ten deň som to začal užívať. Najedol som sa a dal som si odporúčanú dávku. Čakal som a pozoroval čo sa bude diať. Cítil som dobrú zmenu od začiatku, príjemnú .

A beriem to bezmála rok. A nemám slov keď to teraz píšem, idem mesiac po mesiaci v čase späť a vidím ako sa to lepší a lepší.

Prišiel som z práce a píšem čo mi to dalo a ta divná únava už nie je, a teraz už viem, že to bol zápal buniek, ktorý je už teraz preč.

Veľké - Ďakujem za tento produkt je úžasný, to viem na 100 percent.

Pavol L.

Eva Pospíšilová, nezávislý konzultant ZINZINO
Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky