Únavový syndróm

31.03.2021

V roku 2018 mi bola pridelená po hospitalizácií diagnóza únavový syndróm. Bolo to po nekonečných infekciách, ťažkých zápaloch priedušiek, 5x-6x ťažké zápaly hrdla, neskutočné bolesti svalov, kĺbov, totálna nevládnosť, veľká anémia, opakovaná pityriasis rosea.

Od 10/2019 som začala so Zinzinom a postupne sa telo začalo liečiť. S veľkou trpezlivosťou, prísnym režimom spánku, jedla, oddychu, pohybu som v lete 2020 pociťovala ďalšie pozitívne zmeny.

Je 4/2021 a ja som po dlhom čase zvládla upratovanie. Tak banálna a bežná vec mi predtým nebola veľmi reálna. Po troch dňoch intenzívneho, poctivého upratovania od stropu až podlahu, cez skrine a okná...no makačka .

Čakala som, že sa nepostavím na nohy a rukami ani nepohnem. Opak je pravdou. Nebolí ma jeden sval, jedna kostička a pokračujem v práci ďalej.

Musím opäť spomenúť, že od 11/2019 žiadna choroba, nádcha. Ozvalo sa trochu rameno v 12/2020 kde mám kalcifikát už asi 8 rokov no určite by ma po týchto dňoch ruka rozbolela.

Čo je skvelé Covid ma obchádza a verím, že to tak aj ostane. S mojou poradkyňou ktorá sa o mňa užasne stará Evka Pospíšilová sme upravili dávkovanie a myslím, že navýšenie betaglukénov mi veľmi pomohlo. Dala som si poradiť aj keď mi to musela vysvetliť niekoľko krát ale nakoniec som poslúchla. Starostlivosť je veľmi dôležitá.

Vypočula som si prednášku o betaglukénoch a krásne to do seba zapadlo. To čo bolo spomenuté o únavovom syndróme pánom doktorom, že mnohí pacienti končia na psychiatrii je pravda. Ja som sa tomu vďaka môjmu okoliu a pomoci rodiny a skutočných priateľov a prospešných informácií vyhla.

Pokiaľ sa k tomu nepristúpi správnym spôsobom tak pacienti končia v tých najhorších stavoch. Kto tým neprejde, nevie pochopiť. Vyžaduje si to obrovskú dávku empatie okolia, dôveru a spôsob ako z toho von.

Tak nech sa darí a veľa spokojných klientov.MB

Eva Pospíšilová, nezávislý konzultant ZINZINO
Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky