Zlepšenie zraku

01.05.2021

Už dlhšiu dobu som mala pocit, že sa mi zhoršuje zrak, Keď som si dala okuliare (na blízko) tak som s nimi videla stále horšie. Už som sa odhodlávala ísť k očnému ale sa mi stále akosi nechcelo....

Dnes som tie moje okuliare niekam položila, nevedela som kde, tak som si dala staršie (slabšie) čo som nosila pred cca 2 rokmi. A ostala som veľmi prekvapená že som cez tieto staršie slabšie okuliare videla super. 

Ten problém s mojimi súčasnými okuliarmi nebol ten že boli pre mňa slabé ale práve naopak, potrebujem teraz slabšie. Vôbec na nenapadlo že tá zmena zraku by mohla byť k lepšiemu.

Prípravky ZINZINO používam už 1,5 roka a zlepšilo sa mi veľmi veľa oblastí čo sa týka môjho zdravia, no a teraz pribudla ďalšia vec - zlepšenie zraku. Teším sa :-)

EP


Eva Pospíšilová, nezávislý konzultant ZINZINO
Všetky práva vyhradené 2021
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky